Mulder Zorgt voor Jou

Zorg voor u en voor uw administratie

Schuldhulpverlening
Schuldhulpverlening is een vak apart, over het algemeen zorgen de schulden voor een dusdanige druk op de maandelijkse uitgaven dat er geen lucht is om de lopende betalingen te doen. Hierdoor ontstaat een domino effect op de financiën, waarbij het ene gat gevuld wordt met het andere gat. Dit zorgt ervoor dat u vaak onnodig veel incassokosten moet betalen, waardoor de vaste lasten standaard ruim 100 euro hoger zijn dan dat ze zonder kosten zouden zijn. Mulder Zorgt Voor Jou! helpt u met de structuur, eerst alle vaste lasten onder controle en dan middels een plan van aanpak een schuldenplan maken. Hierbij richten wij ons op een moment in de toekomst, dat geldt als einddatum voor de schulden. Voor het maken van dit plan hebben we zeker 3 maanden nodig en doen we in overleg met u.

Heeft u een te laag inkomen om alle vaste lasten goed te betalen, dan heeft u naast budgetbeheer ook schuldhulpverlening nodig. U leest hier meer over onder Budgetbeheer met Schuldhulpverlening.

U heeft schulden en tegelijkertijd problemen met het betalen van uw vaste lasten. Wij kunnen u helpen om uw financiën weer op orde te brengen. U krijgt een bankpas waarop het geld staat dat u vrij kunt gebruiken. Uw problemen worden onze zorg. U kunt 24 uur per dag en 7 dagen in de week direct inkijken in uw situatie en u kunt altijd vragen stellen via het systeem dan wel per telefoon (tijdens kantooruren).

Het  traject start met een gratis en vrijblijvend gesprek om te inventariseren hoe uw situatie is. Na dit gesprek volgt indien akkoord een intake met een schuldhulpverlener. U ontvangt van ons een brief die u kunt geven aan deurwaarders of mensen die aan de deur komen. Na uiterlijk 3 maanden is uw situatie goed in kaart gebracht en hebben we uw schuldeisers aangeschreven.

Middels ons systeem heeft u 24 uur per dag en 7 dagen in de week inzicht in uw situatie en uw rekeningen. Door maandelijks persoonlijk contact te hebben bij u thuis, begeleiden wij u op alle fronten.

Vragen en informatie kunt u altijd direct via uw kasboek stellen of telefonisch op de kantoortijden.

 

Tarieven

Budgetbeheer en SHVIntakegesprek € 75,- per maand
€ 149,- eenmalig
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.